kilátás

Kilátás Kobla hegyről

A sípálya teteje Kobla hegy tetején van. A síliftből kiszállva majd megfagytunk a hideg és a szél miatt, de erre a kilátásra mégis csak kivettük a kesztyűből a kezünk, hogy lefényképezhessük.

Alacsonyan szállnak a felhők

Egyik nyáron kifejezetten azért mentünk Szlovéniába nyaralni, hogy a Triglavot megmásszuk. A Bohinji tó partján foglaltunk szállást egy apartmanban, másnap innen indultunk neki a két napos túránknak. Reggel még elég felhős volt az ég, előző nap meg jégeső volt és a hegyekben havazott, így kicsit tanakodtunk, nem érdemes e másnapra halasztani az indulást. Végül nem tettük, és ezt nem is bántuk meg. Nagyszerű nyári időben indultunk neki az útnak.

A völgyben fenyőerdő van

Kirándulásunk során két út közül választhattunk hazafelé. Az egyik a képen a völgyben látható út. Mivel elég sokáig voltunk olyan magasságban, ahol csak szikla volt, nekem elég csábítónak tűnt a fenyves. De a hegyi utat izgalmasabbnak tartottuk, így csak a látványa maradt a fáknak árnyék helyett.

Vár a Bledi tó partján

Itt már csökken a növényzet